Part pre-activa 2

7.Objectius

_Participar en els jocs establint relacions de cooperació per a aconseguir objectius comuns, evitant discriminacions per característiques personals, de gènere, social i culturals
_Participar en els jocs desenvolupant hàbits de respecte amb el equip i el equip contrari, acceptant les normes i regles prèviament establides.
_Utilitzar els materials adients per al joc i la seguretat de tots els participants.
_Fomentar la comprensió i acceptació de resultats, utilitzant la comunicació com a reflexió al final de cada activitat.


8. Objectius didàctics

Utilitzarem una canxa de futbet per realitzar les diferents sessions. També es podrà utilitzar un gimnàs similar a la canxa de futbet per dur a terme el desenvolupament de les sessió. També, els alumnes hauran de tindre vestidors per poder canviar-se de roba i inclús dutxar-se una volta acabada la sessió.
En quant a la metodologia, utilitzarem el estil directe i l’assignació de tasques, ja que serem nosaltres els qui plantejarem els diferents jocs a la resta d’alumnes.

9. AVALUACIÓ

L’avaluació de l’alumnat, constarà d’una rúbrica que hem creat per avaluar en funció dels objectius generals de la unitat didàctica. El que hem volgut plasmar a la rúbrica es un seguiment continu de l’alumne, en  la que ens fixem en l’adquisició dels continguts plantejats i també en l’actitud que mostra a l’hora de relacionar-se amb l’ambient i els seus companys. Aquesta avaluació es farà tots els dies, per a que els professor puga avaluar l’evolució de l’alumne.


Objectius de l’alumne



Avaluació

Actua de forma cooperativa

Bon maneig dels objectes utilitzats, tant en situacions de joc d’equip tenint en compte als companyes i les companyes com en jocs individuals

Respecta als diferents companys, al medi ambient i als materials

Mostra una bona actitud en classe (esforç personal i companyerisme)

Diferencia els diferents tipus de jocs

Porta roba per canviar-se així com productes per a la higiene personal

Opina coherentment i críticament en relació a les situacions conflictives que poden sorgir a classe

Millora la seua capacitat motriu a mesura que avança la unitat didàctica

Construeix composicions grupals amb interacció amb els companys utilitzant tot el cos

Mostra conductes actives per incrementar globalment la seua condició física

Mostra una millorar global de les seues capacitats físiques respecte al seu punt de partida


10 Recursos materials


Per tal de portar a terme les nostres sessions em d’utilitzar un gimnàs o en qualsevol altre cas una pista de futbet. També utilitzarem els següents materials: petos, cons, ars, pilotes, matalassos, mocadors, globus, bancs, pilotes de tennis i guix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada