7.Objectius
_Participar en els jocs establint relacions de cooperació per a aconseguir
objectius comuns, evitant discriminacions per característiques personals, de
gènere, social i culturals
_Participar en els jocs desenvolupant hàbits de respecte amb el equip i el
equip contrari, acceptant les normes i regles prèviament establides.
_Utilitzar els materials adients per al joc i la seguretat de tots els
participants.
_Fomentar la comprensió i acceptació de resultats, utilitzant la
comunicació com a reflexió al final de cada activitat.
8.
Objectius didàctics
Utilitzarem una canxa de
futbet per realitzar les diferents sessions. També es podrà utilitzar un gimnàs
similar a la canxa de futbet per dur a terme el desenvolupament de les sessió.
També, els alumnes hauran de tindre vestidors per poder canviar-se de roba i
inclús dutxar-se una volta acabada la sessió.
En quant a la metodologia,
utilitzarem el estil directe i l’assignació de tasques, ja que serem nosaltres
els qui plantejarem els diferents jocs a la resta d’alumnes.
9.
AVALUACIÓ
L’avaluació de l’alumnat,
constarà d’una rúbrica que hem creat per avaluar en funció dels objectius
generals de la unitat didàctica. El que hem volgut plasmar a la rúbrica es un
seguiment continu de l’alumne, en la que
ens fixem en l’adquisició dels continguts plantejats i també en l’actitud que
mostra a l’hora de relacionar-se amb l’ambient i els seus companys. Aquesta
avaluació es farà tots els dies, per a que els professor puga avaluar
l’evolució de l’alumne.
Objectius de
l’alumne
|
Avaluació
|
|
Actua de forma cooperativa
|
|
|
Bon maneig dels objectes utilitzats, tant en
situacions de joc d’equip tenint en compte als companyes i les companyes com
en jocs individuals
|
|
|
Respecta als diferents companys, al medi ambient i
als materials
|
|
|
Mostra una bona actitud en classe (esforç personal i
companyerisme)
|
|
|
Diferencia els diferents tipus de jocs
|
|
|
Porta roba per canviar-se així com productes per a
la higiene personal
|
|
|
Opina coherentment i críticament en relació a les
situacions conflictives que poden sorgir a classe
|
|
|
Millora la seua capacitat motriu a mesura que avança
la unitat didàctica
|
|
|
Construeix composicions grupals amb interacció amb
els companys utilitzant tot el cos
|
|
|
Mostra conductes actives per incrementar globalment
la seua condició física
|
|
|
Mostra una millorar global de les seues capacitats
físiques respecte al seu punt de partida
|
|
10 Recursos materials
Per tal de portar a terme
les nostres sessions em d’utilitzar un gimnàs o en qualsevol altre cas una
pista de futbet. També utilitzarem els següents materials: petos, cons, ars,
pilotes, matalassos, mocadors, globus, bancs, pilotes de tennis i guix.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada